poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Akwarele 2008.


Powyżej "Abstrakcja", akwarela, papier akwarelowy, 
format B3, rok powstania 2008.
Gdy w 2008 roku wyjechałam do Ratyzbony trudno mi było wytrzymać tam, 
gdzie byłam, z ludźmi, z którymi obcowałam, malowałam więc akwarele i gwasze, 
gdy tylko mogłam,  zwiedzałam miasto, na potęgę fotografowałam tamtejsze kościoły, 
a jest ich bardzo dużo, ponad 100. Ratyzbona to miasto piękne, 
stare i drogie, szczególnie hotele słyną z wysokich cen. Pewnie nigdy 
by mnie nie było stać na miesiąc wakacji niemieckiej, bawarskiej Ratyzbonie. 
Gdy nie pracowałam, to miałam WAKACJE! 
Moje zdjęcia zamieszczę w innym blogu. 



ABSTRAKCJA, 2008, akwarela, papier akwarelowy formatu B3 lub około, 
malowane w Ratyzbonie lub pod Borgentreich. 


B3, tektura, biały gwasz, lato 2008, malowałam to pod Borgentreich. 



Sałatka, 2008, lato, akwarela, papier, format B3, 
chyba malowane jeszcze w Ratyzbonie, muszę jeszcze raz to wszystko sfotografować, 
chyba chciałabym, by część z nich znalazła się 
na następnej wystawie razem z pracami olejnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz